Första sändningen

Oh yeah, har precis gjort min första sändning.. en oerhört simpel en, men de va en sändning i vilket fall som helst ;)

Måste säga att det är väldigt skönt att jobba.. man kopplar liksom bort allt vad privat liv heter, i vissa fall trist, i andra fall skönt.
Vart smått kaotiskt idag, men lärorikt, visserligen är dagen inte slut ännu så det finns säkert mer att lära :)

En sak som jag inte kopplat bort idag är att jag ska flytta snart.. försöker få ihop det med Danijel, Åsa och mig själv för att det ska gå så smidigt som möjligt. Redan nästa vecka ( kanske ) så börjar det rulla igång.. freaky! .. but niiiice!

Nåväl, tillbaka till "mitt" mixerbord, och repetition och inlärning om hur det funkar.
Att det skulle se så pass annorlunda ut jämtemot musikstudiobord visste jag inte, en till sak jag lärt mig ;)

Hångel på er
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0