Helgens äventyr

Kommer att bestå av.. en musikstund i Solna.. fest i Bro.. bakis i Bro.. och söndan har jag inte riktigt planerat förutom att vara bakis..

Igår va skoj iallafall, gick på bio med Jonas å Simon.. såg My Best Friends Girl, är att rekommendera faktiskt, jag gillade den skarpt :-)
Kom hem runt halv 3, tack vare att jag leker taxi nu när bilen är igång igen ;-p

Men de gör inge, gått och lagt mig runt 2-3 hela veckan, så jag är van vid tiden.. kommer bli jobbigare nästa vecka när jag ska gå upp halv 5 istället.. huvva...

Nog om det, för ett gäng dagar sen så skrev jag att jag skulle må dåligt ett tag, för att senare bli människa igen.. och vad har hänt sen dess?
Jo.. Jag börjar känna min kropp å själ hyffsat bra nu efter 26 år, så mycket rktigt, jag har funderat, jag har känt efter och jag har mått dåligt.. men nu är det så gott som bortblåst, so I´m back to zero again.

Hurra för tjejjer.. Can´t live with them, can´t live without them.. orättvist!


Sen så ska jag bli bättre på att posta bilder på allt och ingenting, tycker själv att bloggen är rätt trist utan lite live-feed så att säga, ska styra upp det.

Man kanske ska bli munk?

xoxo
/J

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hörde att du fick agera taxi åt min fulla syster också..hehe

2008-12-06 @ 21:31:22
Postat av: Miia

Sanna ---> Nej men jag va inte full, bara lite salongsberusad



Tusen tack John för skjutsen =)

2008-12-08 @ 21:58:44
Postat av: John

Hehe, jo, men den körningen bjuder jag på :)

2008-12-10 @ 16:45:04
URL: http://smithies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0