Hungrig!

23:57...pip

Och jag är hungrig.

Tips 1 av Diskoa: Varm choklad med mer grädde än choklad... med tillägget:

Andi(låt mig få försvinna för alltid) says (23:58):
iofs... den kan man ha på andra ställen............

I´ll leave it to your own imagination ;-)

Mitt eget tips är en enkel nattmacka, men jag tror jag skippar den och smäller i mig en frukt istället.

Suttit idag och faktiskt sänt lite, gjort lite tabbar, lärt mig av dom, och ska försöka att inte upprepa dom igen.
För varje dag som går och jag sänder så lär jag mig, så mitt uttalande om att köra praktiskt innan teori funkar!
Givetvis är teorin bra att ha, men får du inte utöva allt praktiskt väldigt tätt inpå teorin så är det bortkastat.
Så är det för mig iallafall.

Nu måste jag avbryta mitt skrivande för att ännu en gång ge Diskoa plats i min blogg..
Jag ger er, ett nattligt samtal mellan Andi och mig själv, eller delar av det iallafall:

Andi - Är det klart?
Jag - Inte än.
Andi - men ååhh
Andi - Ska du skriva mer snusk?
Jag - Jag ? skriva snusk? nu får du ge dig...
Andi - hahah=) grädde som sprutas över hela min kropp och du slickar av. är inte de snusk?
Jag - *tappar hakan smily*
Andi - jaha. de var bara mina tankar... okej...
Andi - handklovar, ögonbindel, mysmusik och sen grädde som är kallt över magen, brösten och låren. närheten och inte kunna göra nåt..... ndfkjsngdf....
Jag - sluta ge mig idéer...

osv.. samtalet pågår ännu.. läskigt..

Men! De vart bil idag till jobbet, vilket innebar nada läsning, och nada musik. ( jag som laddat mp3:an med massa nytt och gamla gobitar, får njuta av det imorrn istället :) )

En sista klunk av den goda kalla ölen, sen så blir det till att sova och försöka komma upp i tid imorrn och packa lådor, närmar sig flytt snart, rättare sagt, i mellandagarna förhoppningsvis ;)

Kram på er, och må bäst!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0