men vafan..

Nu vart det ju fel här.. inlägget jag precis postade skulle ju blitt postat för ett gäng timmar sen.. nåja, där ser man va fel det kan bli ibland.

Hemma igen från jobb, och funderar på att ta klivet till att köra sändningarna rätt snart, ingen vits att bara titta på när de andra kör, kan lika gärna köra själv och göra fel på en gång. Learn by doing så att säga.

Fick som sagt klämma lite p borden idag, och kom fram till att om jag ska lära mig så ska jag köra.. så från att inte göra nått så kommer jag vara ansvarig för ljudet i national tv.. helt sjukt.

Nu däremot, krama kudde och hoppas att jag sover bättre inatt!

Puss på ljumsken
/J

Kommentarer
Postat av: Perez

en till orsak att inte betala tv avgiften

2008-12-03 @ 01:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0