Orolig sömn

Vet inte varför.. men under natten till idag har jag vaknat till och från med jämna mellanrum, och jag vet inte riktigt varför.

Är jag orolig och nervös inför jobb?
Är jag fundersam över det vi i folkmun kallar för kärlek?
Eller hade jag bara en dålig natt?

Men, däremot så är det hög tid för mig att planera flytt! Oh yeah, you heard me!
Det ska vara klart med papper osv, så jag kan flytta i december till en egen lägenhet.. sååå jäkla skööööönt!
Så helgen kommer innehålla, kartonger, planering, lite fest, och städning.

Men nu, en dusch och sen iväg mot jobbet och kolla om jag fått mitt passerkort färdigt, så jag kan komma och gå lite mer fritt i huset ;)

Kram
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0