Phew!

Nu sitter jag här, bland mina lådor och påsar i lägenheten som jag ännu inte skrivit kontrakt på.. det ni, är en kombination som jag aldrig trodde jag skulle uppleva..

hursomhaver, öste ur div småsaker och en säng med hjälp an Djuret och Lisa, funkade fint och gick smidigt.
Hämtade upp brorsan och fick hjälp med allt mitt som stog i tullinge och väntade på att flyttas på.. och som alltid så missar man massor och har planerat för lite.. att man aldrig lär sig! :(
Däremot, stooooort tack till min bror som hjälpte till hela dagen och kvällen!

Tog några få bilder på lasset som står i rummen, men jag postar dom en annan gång, nu vill jag bara sova.. och inte har jag duschat heller.. känns ju jävligt fräscht.... men vafan, ny dag om några timmar, får styra upp det hela då ;)

Ett tack för grannen som jag snor nät av för stunden, och tack till Johanna för uppdateringen ;)

Nu nös jag också.. dammigt tydligen.. :p

Men iaf, innan jag däckar i min fina fotölj så vill jag bara säga, kramar på er, och sov gott.. jag kommer vakna med skräck när jag inte vet vart fan jag är imorrn bitti..



Kramar!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0