Snart dags för flytt

Imorrn är det flyttning som gäller.
Ska bli skönt som fasen måste jag säga, få en egen lägenhet igen, och närmare till både stan och mina homeboys i vällingby / hässelby :-)

Däremot så kommer jag inte ha tillgång till nätet så div inlägg kommer bli mer och mer diffusa och mindre tätt uppdaterade, trist men sant.. Vet inte heller när jag kommer ha tillgång till nät i nya lyan, men jag hoppas på att det går fort, alternativt att någon granne har trådlöst som jag kan låna ;-)

Bokhyllan och tömd, likaså cd/dvd hyllan, ett par påsar med kläder och imorrnbitti ska jag packa ner stereon också. Kommer gå fint dehär!

Sen så är det festdags också, kommer bli kul i min nya fint lyhörda lägenhet.. hoppas grannarna är bussiga och har överseende med den framtida tillställningen.

Nu blir det nog en film eller två tills sömnen slår in igen.

Puss å kram
/J

Kommentarer
Postat av: Tabofa

Kan juh alltid ta me dig lappen hit å posta ett inlägg lr två.

2008-12-27 @ 00:54:05
URL: http://www.metrobloggen.se/Tabofa
Postat av: John

eller så snor man nät av grannar och postar iaf ;)

2008-12-28 @ 01:47:56
URL: http://smithies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0