Summan av kardemumman

Så, en fantastisk helg lider mot sitt slut.

För att köra en "recap" om vad som hänt så börjar vi med Fredag.

Gick upp halv 5 för att åka mot jobbet.
Tränade efter jobbet, tänkte hem och sova lite innan de vart fest.. men jag sov inget och va helt förstörd fram till att jag fick sova kl 3, så jag lyckades nästan vara uppe i 24 timmar.

Lördag innehöll besiktning av bil, vilket inte gick så bra då en vajer va loss till motorhuven, så det blir återbesök snart igen :(
Åkte till kusinen och hade en mysig eftermiddag med julpyssel och fika och glögg, va trevligt som fasen!

Sen så vart det fest i Kungsängen hos  Miia å Sanna, för att fira Sannas 25 årsdag, kul folk, kul stämning och hade ja.. kul! :)
Träffade gamla bekanta på Terassen. ( som inte längre heter Terassen, men det är så jag känner igen stället )
Drack massor, dansade för lite, pratade ännu mer ( det lilla jag kommer ihåg )
Vaknade  Miia´s å Sanna´s soffa, med en huvudvärk utav denna värld.. helt otroligt seg å förstörd. Vilket jag skyller på Viktoria, hon bjöd på shots. ( dom va goda, men fan va dom tog )

Nu sitter jag här och laddar för att gå upp halv 5 igen, och laddar batterierna för att åka på kryssning till helgen, kommer bli galet..

Men nu. en värmande kopp kaffe och kanske lite läsning eller så. Har ju inte läst nått alls ur boken på hela helgen..

´til we meet again
/J

Kommentarer
Postat av: sandra

På fredag blir det galet kul!!!

2008-12-14 @ 22:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0