Utan batteri kommer man inte långt

Så är det, har jag upptäckt.. lyckades placeramin mobilladdare nånstans i nån påse mellan Farsan och Alvik.. får hoppas på att jag hittar fanskapet snart..

Annars så var det soft att vakna upp ensam i lägenheten.. visst, alltid trist att vakna helt själv, men vafan.. soft hursomhelst :)

Var ute en sväng till morsan och tog en kaffe och sa hej då till brorsan som åker till norge idag, nästa gång jag träffar honom är han pappa (!) och jag farbror (!)  Kul som satans! :D

Nu sitter jag hos Jonas och har precis handlat för dryga tusenlappen till lägenheten.. dvs tvål, pasta och mjölk.. typ ;-)

Ska få lite plockhjälp av boysen snart, ska åka och hämta latmasken i hässelby, sen så blir det dit och ta det soft och plocka filmer, musik och annat gott som ligger i div kartonger och påsar.

until we meet again
love
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0