Basen, klockan och fortsättningen.

Ännu en dag utan godis avklarad, och idag kom jag på att jag klarat mig sen i lördags att ligga under 10 i blodsockervärde.. vilket är riktigt jävla bra jobbat för att vara mig, Helt stört att det tagit mig 5 år att inse hur fruktasvärt idiotisk jag vart när det gäller godsaker och min sjukdom.

Hoppas bara att jag inte gjort för stor skada på mig själv under tiden. Skada vet jag att jag gjort, men jag hoppas på att den är minimal..
Så, femte dagen nu utan, och jag har precis tackat ja till att spela fotboll på fredag, känns bra det här :-)

Måste ju ge lite cred till min gamle gymnasieklasskompis Robin, lite hans förtjänst att jag skaffat mig ett gymkort igen.. så Robin, hoppas du pressar mig ett tag så jag får en ordentlig kropp, dvs en utan ölmage och med mer muskler på ;-)

Dessutom så har jag sedan innan helgen faktiskt kommit upp kl 8-9 varje dag.. så det är stora grejjer på g i livet nu, bättre sent än aldrig..

Men nu närmast ligger en god liten lässtund och en god natts sömn, innan morgondagen drar igång med nya utmaningar!

Hey ho let´s go!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0