Kallt om fötterna

kan ha dubbla meningar.. dels så kan det helt enkelt vara kjallt om fötterna, som jag har nu, eller så kan man få det fina uttrycket "cold-feet".. vilket jag inte har.. vad jag tror.

Mer ljud idag i skolan... nästan så jag känner mig dutkig som lär mig nytt, vilket alltid är kul.. nu är bara saken att hålla fast i kunskapen man får under det här året.

En annan sak jag upptäckt är att öl är gott, men ... det har blivit en del den senaste tiden.. dags för ett ordentligt uppehåll tror jag minsann.. åtminstone till kryssningen i april.. rawrh!


Och det är riktigt skönt att gå i skolan på dags/eftermiddagstid må jag säga, känns som om man har en hel dag kvar när man kommit hem igen, verrry nice!

tjo och tjim , ... ja.. kommer inte på nå vettigt som rimmar, så hej på er!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0