Produktionsdag

Jahopp. så sitter man framför dumburk nr2 och skriver ner sina tankar och funderingar igen..
Jag var tvngen att svika från mitt godisavslut, eftersom mitt blodsocker gick alldeles för lågt.. lite dåligt samvete har jag för det, men jag äter ju hellre en kexchoklad och mår bättre än att ligga på marken och skaka.. skulle iochförsig vart en upplevelse för klassen.

Men nog om det.. efter en något seg lektion med Logic som huvudinriktning så vart det en middag med Malin, sen tillbaka till skolan till kl 20.
Hade hoppats på att komma längre med den förbannade midi-låten, men icke... däremot fick jag klart en annan övning som vi fick tidigare i veckan, kändes hur skönt som helst, en mindre att engagera sig i :-)

Imorrn är det fredags-fotboll och sen eventuellt mer skola.. men det får jag se om jag orkar imorrn, fotboll först.. sen så vet man ju aldrig vart en fredag kan sluta ^^

Hursomhaver.. lite kvällsläsning om en stund, men först en te.. adios!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0