10:e helgen i rad

Hejsan hoppsan!

Så, då har man avverkat 5:e Mental Nights i ett mycket kallt Solna.. de e fan minusgrader ute nu.. galet!
Men en hyffsad kväll trots allt. Bortsett från att jag fick leka gymnastik för att komma till förarplatsen.

Fredagen bjöd på en chill kväll hemma hos Miia och Sanna i Kungsängen, träffade min fru (!) som jag tydligen hade gift mig med. ( Tack miia ) men nog fan fick jag sova ensam för det. I en rosa tillställning tom!

Och idag ( lördag räknat ) så är det 20 dagar tills vi har avslutning! holy fecking crap! Det är fanimig heeeelt sjukt att det snart är slut med skolan. En del av mig vill inte, en del av mig vill.. ungefär lika splittad som en halvnormaliserad patchbay..( ja, ett dåligt försök till ljudtekniker humor ) ha.ha.ha.

Nu måste jag tvätta av mig så jag kan sova.. ensam.. igen... ;(

Smek å kel!
/J

Kommentarer
Postat av: Frun

sedär, mannen min bloggar med =) hehe

nej du, jag blev lika gift jag med på en gång! "liggaranti i sthlm" fast man dock sov på varsina håll haha...

2008-11-07 @ 14:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0