18 dagar and counting...

Så, helgen är som vanligt förbi, blivit gift, blivit skild och blivit sen till skolan.
Och nu har jag startat en liten nedräkning för mig själv.. det är för fan bara 18 dagar kvar på min skolperiod!

Istället för att försöka göra mästerverk på allting jag lämnar in i skolan så tänkte jag bli klar med dom, fast på en mer mänsklig nivå, inte värt att bli sönderstressad och inte hinna med allt. Istället gör jag som så att jag gör klart det jag har, och för at senare finputsa om det finns någe tid över ( vilket inte är så troligt.. )

Men.. nu är det bara att plugga tills lördagkväll då det blir båt! ( och för den delen supa bort det jag läst in i veckan  ) men vafan, det är tredje gången gilt med Banditbåten för min del, och den här gången ska jag FAN med! Sen så är det ju sköna människor man åker med, så det blir skoj :)


En sak, säga vad man vill om facebook, men det är fan skoj att hitta gamla människor från svunna år ( ibland iallafall )

Smek å kel
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0