Avslutningsdag

Vaknar bakis, eventuellt fortfarande full.
Försöker så gott det går att göra mig mänsklig igen. (dusch, kaffe osv)
Åker mot skolan, för att prata med rektor och kolla provet. Hade ett tårfyllt farväl av the gang. ( nästan iaf )

Sen så förflyttade jag mig till jobbet för att skriva under lite formalia som måste ordnas för att allt ska vara rätt för alla parter osv, ni förstår nog..

Nu är det lite uppladdning för att dricka mer alkohol, och chilla med grabbsen från förr :-)

Och för stunden så rullar en klassiker med De Lyckliga Kompisarna - Dricka psrit och hålla käften.
Vad ska man säga, kärlek? ;-)

S - ska jag impregnera Helge så han kan följa med på resa i sommar?

Smek å kel
/J

Kommentarer
Postat av: S

haha stackars Helge. Impregneras.. Varför ska han behöva ändras på för att duga i våra ögon hehe..

2008-11-23 @ 22:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0