Dag 1, del 2

Hemma igen!
Vart inte direkt en lyckad dag på jobbet, fick inte tag på nån av de två jag skulle ha tag på, men vi gör ett försök senare i veckan..

Däremot så vart det en soft avslutning på kvällen, gick på bio med Pyret å Polarn ;-) Madagaskar 2, studntal briljant, stundtals lite "tanig", men absolut en film att rekommendera.. dock bör ni se första filmen först.

Det suraste med hela dagen är dock att jag börjar känna mig lite förkyld.. vet int eom det är för alla spänningar i kroppen som ger sig nu när skolan är klar, eller om det är vaccineringen från idag, eller om det helt enkelt va min tur att bli förkyld :(

Och som på toppen av allt.. så ha jag fått en satans finne i näsan.. hur jävla obekvämt är inte det!?!

Men, ny dag imorrn, som börjas med ett besök hos frisörn, undrar hur jag vill ha det på skallen egentligen..
och som sedan för mig vidare till Alvik för en liten lägenhets "visning"

Förresten, ingen som vill tjäna en hundring eller två och komma och byta mina däck på bilen?
( du kan även få en klapp på skinkan om du gör det fort...)

Smek å kel
/J

Kommentarer
Postat av: sandra

Ser att du länkat till mig :) skratt Tack du =)



ser att du börjat ett nytt liv, hoppas det går vägen för dig och att du (för din skull för i andras ögon behövs du inte ändras på) når din idealvikt. Det är kämpigt men det grejar du!

2008-11-24 @ 23:48:57
URL: http://encanta.blogg.se/
Postat av: John

Tack för de snälla orden babe :)

2008-11-25 @ 10:01:29
URL: http://smithies.blogg.se/
Postat av: sandra

Men såklart =)

2008-11-25 @ 14:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0