Dag 2, del 2

Fan.

Förkylningen gör sig starkare i kroppen min, så de vart inge träning alls, förutom de promenaderna jag tagit idag då..
Nåväl.. dagens äventyr innehöll en tripp till Alvik för att kolla runt lite mer noggrant i lägenheten som jag förhoppningsvis ska få hyra i slutet av året / början av det nya året. Känns riktigt bra måste jag säga.

Sen att Danijel spöa skiten ur mig i Soul Calibur 4 å Tekken 5 är ju en annan sak.. ( ska träna som fan till nästa gång så ska han få se vad jag igentligen går för! )

Men dag 2 har inte innehållt några spår av onyttigheter, har inte ens druckit kaffe på 2 dagar!

Usch.. tittar omkring runt i rummet och blir deprimerad av vad jag ser.. fyfan va kaos det är.. borde städa och vara duktig, men med tanke på hur kroppen mår så tror jag att mitt rum för se förjävligt ut ett tag till..

En film och en kopp god te kanske?

Smek å kel
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0