Dag 2

Usch, sovit dåligt, ont i huvud och hals, "missade" tiden hos frisörn ( försov mig med andra ord ).
Men snälla som dom är så vart det en enkel ombokning bara :-)

Så, en dag avklarad utan godis/läsk/och "skräpmat", känner mig taggad så det här kommer gå bra.

Igår innan bion så vart jag nästan en stolt ägare av en fräsch rock, satt bra och va inte alltför dyr. men.. det gör desamma, för har man nästintill inga pengar alls så bör jag vänta tills första lönen dimper ner innan jag köper mig något nytt..

Efter lunch, så blir det dags att röra sig mot Alvik, själv vill jag sticka och träna men jag tror min kropp skulle ha nånting emot det, vafan ska jag bli sjuk nu när jag verkligen vill komma igång med träningen för? :-(

Nu blir det dock kurering i sängen eller soffan med en bok och en varm kopp te, eller ska man klä på sig och ta en snöig promenad, så jag får lite motion iallafall.. det blir nog båda. Mysa först, promenera sen..

Smek å kel
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0