Dag 3

Började lagom bra, kom up runt 10.
Dusch
Sen en promenad till centrum för klippning.
Bara för att så tog jag bilder, före och efter ;-)

Så här va håret efter dusch, före klippning:
Före klippning

Och resultatet efter klippning:

Efter klippning

Det är knappt så jag själv känner igen mig..

En sak måste jag erkänna idag: Jag sitter med en kopp kaffe i handen, och det smakar.. gooooooooott! Fast om man bortser från den så är det inget godissug och maten som går i magen är bra :)
Middagen idag blir hos Daniel å Linda i Bro, ska tydligen bli tacogratäng, ser framemot den som fasen :)

Jag satt igår och funderade på vad jag egentligen vill ha ut av den här bloggen.. och jag kom fram till...
Absolut inte ett skit, jag skriver det jag känner för och när jag känner för att skriva, sen om folk tycker det är kul att läsa så är det ju en härlig bonus :)

Neee, nu ska jag ut och se om jag hittar alla papper till bilen, så jag kan ställa på den igen.. har saknat gamla bettan, och ser fram emot en biltur eller två igen :)

The Beauty!

Måste gräva fram den först bara ;-)

Smek å kel
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0