Dag 4 del 2

Så, nu har jag vart lite duktig.
Däcken är bytta, lite damsugning gjord, och nu är det dags för en dusch och en bit mat.
Fortfarande finns suget på någonting sött å sliskigt, men änsålänge står jag emot, jag vägrar helt enkelt falla för sötsugets makt!
Det tråkiga är att de inte blivit något form av träning ännu.. vilket är en sak att reta sig på, men är kroppen risig så är den.. inte mycket att göra åt.

Det som gäller nu är att ta det lungt, och låta kroppen återhämta sig så jag är redo för träning.

Fast först på listan, en varm dusch.. de va fan inte kul att stå ute i snålblåsten och sitta dubbelvikt vid sidan av bilen i dryga halvtimmen.

Kram åt alla

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0