Dag 4, del 3

Alltså.. om man har suttit i nu.. ett gäng timmar.. och stirrat in i datorn utan att känna eller veta vafan man gör och vill göra.
Vad kallas det då, apati? eller neurotisk psykos som tillkommit av för mycket facebookande? eller brist på aktiviteter?

Vad det än är så tänkte jag bota det hela med lite soft jazz flödande ur stereon, medans jag myser ner mig i sängen till en bra bok kanske..

Imorrn är det stan för hela slanten som gäller, ska få vara med vid ett s.k Face2Face under Stockholm Filmfestival.
Det hela ska utspela sig på Skandia, där folk kommer ställa frågor och se film medans jag och tre till från min klass, plus en s.k supervisor från skolan ( SAE för er som inte vet vad jag läst ) och håller koll på oss, kan bli skoj :)

En trist grej är dock att mina chefer inte kontaktat mig, och när jag ringde idag så satt dom på möte tills 17.. och erkänn..
Ni som bokar möte från lunch till 17.. inte fan sitter ni kvar om mötet är slut 16ish?

Nåväl, får hoppas jag får tag på dom imorrn, annars kommer måndag bli fruktansvärt intressant.
Nytt jobb, utan passerkort och utan en introduktion på min nya arbetsplats..
Som sagt.. intressant va ordet..

Nehepp, sova kudde och fundera på .. saker/händelser..

xoxo
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0