Högläsning

Känns riktigt fånigt när man sitter och pratar för sig själv, men det är ett enkelt sätt att nöta in kunspaken man vill ha, iallafall för mig. Sitter jag och läser tyst för mig själv så börjar jag fundera på andra saker, och blir förvirrad och ger upp på läsningen.. bra att jag kommer på det nu, när jag är klar med skolan om en vecka..

Men, man lär sig alltid nå nytt var dag, eller hur?

Det är hög tid att göra sig redo för sin studiotid jag har snart, ska bli klar med mitt slutprojekt, känns.. jäkligt skumt måste jag säga.. på nått sätt känns det som om jag inte är färdig med inspelningen, men det är jag.. bevisligen..

Nåväl, en tanke ni kan leka med medans jag duschar:

Uttrycket: "Meningen med livet...."  Är det en fråga ställd av en vettig person, eller är den ställd av någon som visste att det skulle göra oss osäkra på massor i all evighet? och för den delen, fundersamma osv..

Smek å kel
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0