In the pool of booze, booze, booze!

Det mina vännner, är någonting jag kommer göra från och med torsdagkväll.
Låt mig förklara:

Vi har slutprov på torsdag, och ska ta "en" öl efter det med klassen. Booze 1
Vi har avslutning på fredag, och ska ut efter det. Booze 2
Vi ska ha fest med grabbsen och käka mat, fira Linus, mig och Vlado litegrann, Booze 3

Det kommer bli en blöt helg...

Sweeeeeeet, eller hur?

Så, vad har jag gjort idag för att förbereda mig till provet?
1. jag tog sovmorgon till 12 då jag vart väckt av...
2 Sara från Stockholm Film Festival som frågar om jag kan komma och spela in speakerröster som hon glömt boka in sen tidigare..
3. åker till skolan för att käka med Fredrik och Erik, snackar lite skit och åker till...  
4..Riviera på Sveavägen ( grymma lokaler ) och möter upp Johan och Mikael. Känner mig något överflödig, men jag sitter kvar och snackar lite om jobb, framtid osv.
5. kommer hem igen, med lite ångest över att jag inte vart nära att lyfta upp mina böcker idag.. jag har prov på torsdag. (!)

Förresten, jag kanske ska bli med lägenhet snart, i Alvik. Nära stan och bra, hoppas det löser sig.


ps. Andi är bäst på att Diskoa

Smek å kel
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0