Nervös, och skola tills nästa fredag...

Så..
I dag har jag bokat in mig på att göra signalflöde i skolan, dels i Studio 3, och dels i Studio 2.
Så, på lördag förmiddag, mellan 10:40 och 11:10 sitter jag och blir grillad i Studion som jag suttit minst i, känns.. bra?
Söndag vid lunch, så är det dags för Studio 2, känner mig något mer säker där än i trean måste jag säga.

Efter den helgen, som även innefattar riggning av klubben i Solna, så är det teori som gäller. I massor. Jämt. Varje dag. Nonstop. tills öronen och ögonen blöder. tills slutprovet på torsdag. Yikes!

Ändå helt sjukt att ett helt års studier avgörs på i princip en veckas tid.. Knas.


Men för att pigga upp så har jag en bild från båten!


Här är klockan ungefär 5 på morgonen..

Dags för mer högläsning, puss å kram

/J

ps. Let´s go Diskoa, Diskoa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0