Onsdag.. typ..snart

Så, nu är det nästan så man kan räkna timmarna till slutprovet, och frågan är om jag känner mig redo?

Faktiskt, så gör jag det. Har lite att repetera, men det har jag en hel dag på mig imorrn.. har suttit idag och läst och snackat igenom tidigare prov med Erik å Alex ett gäng timmar efter skolan, va la soft :)

Uppdatering på lägenhetsfronten, det vi väntar på nu är klartecken från stockholmshem, eller va de nu heter. Om det ä runder kontroll så flyttar jag under dec/jan, känns förjävla skönt måste jag säga.

Helt sjukt med flyt jag haft de senaste veckorna, vad jag än gjort och vem som än sett till att jag är där jag är idag, ska ha kärlek. Nästan så man kan säga att det är en "religös" upplevelse, så nått rätt har jag då gjort i livet. Bara att tacka och ta emot och fortsätta vara den jag är :-)

Men nu är det nog dags för lite kvällste och lite kvällsrepetition av div böcker/kompendier jag har i mina ägor.

Kärlek till er alla!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0