Telefontider...

Vafansen ska de vara bra för? Ska inte en vårdcentral kunna ha telefontider till åtminstone 20 på kvällen?
Tydligen inte eftersom dom stänger av allt och slår på telefonsvararen precis innan jag kommer fram! As!

Jag försöker komma fram till och få tag på tid för att ta mig en flunsa vaccinering, en vecka utan framgång, whopty fucking do

Bara att göra mer försök ibörjan på nästa vecka. 

Har suttit i skolan idag och försökt spela in congas till mitt slutprojekt, utan större lycka.. sen gjorde jag ett försök med en "shaker" återstå att se om jag använder mig av den vid mixningen på tisdag...

Det som återstår av veckan är i följande ordning:

mat
plugga
tvätta
plugga
tvätta mer
plugga mer
eventuellt åka och slappa med grabbsen
plugga
sova
vakna
åka till solna för riggning av nattklubb
BANDITBÅTFESTSOMFAN!
vara bakis
vara bakis och försöka plugga
sova

sen är det måndag och prov

Hejja mig!

Smek å kel
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0