tjuvstart på det nya livet

Så, för några inlägg/dagar sen så sa jag att jag ska starta "ett nytt liv" den 24:e nov.
Nu känns det som om jag tjuvstartat det hela med att inte dricka nå alkohol den här helgen, om man bortser från torsdagens äventyr då, vilket känns riktigt bra.

För er som inte vet ( dvs alla ) så tänkte jag publicera min väg till en bra form igen, alltså gå ner i vikt, ha en fungerande diet, och kanske få lite muskler på köpet :)
Då jag i dagsläget väger.. dryga 105 kg, eller nått åt det hållet, så ska jag som första mål gå ner till 95. kommer jag dit så är jag nöjd som satans. 
Robin, som ska hjälpa mig lägga upp allt och peppa mig att få planen att fungera kommer agera lärare/manager/bitch. ( han ska helt enkelt göra så jag inte slackar efter med allt osv )
Men det ska bli en intressant period framöver, strikt diet, inget godis/fika osv alls ( dock kanske en kaffe emellanåt ), ingen skitmat ( donken/max/ osv osv ) och reguljär träning. Ska bli så fruktansvärt skönt att köra igång!

ps. Jag kanske ska klippa mig nästa vecka iallafall.. idéer?

Smek å kel
/J

Kommentarer
Postat av: Tabofa

Jag visste... Mullet! (För er som inte vet hur en sån ser ut googlade :p )

2008-11-23 @ 20:09:21
URL: http://www.metrobloggen.se/Tabofa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0