Ännu en helg, ännu en försovning

Så, måndan har kommit och försvunnit, upptäckte jag efter att ha vaknat kl12:30.
Och lektionen idag började som vanligt 10.
Fan


Men, lite nyttig har jag varit eftersom jag skrivit mer på min uppsats, vilket känns skönt.
Fast jag måste säga att jag är aningen orolig över huruvida jag kommer klara att få mitt diplom eller ej..
6 veckor kvar och skitmycket att göra tills dess, hujedamig!

så, en helgrapport!

Fredag, nykter efter ett tolvtimmarspass i skolan, med en liten utgång med mig som chaufför. Och jag kom återigen fram till att killar kan vara fruktansvärda svin ibland.kom i sängs till 4-ish

Lördag, trött när jag åker mot solna där syster + pojkvän gjorde mig sällskap att rigga inför klubben på kvällen. hemma igen från Solna, sover i en halvtimme, dags att åka tillbaka.. ( seg som fasen)
Soundcheck går bra, och trumskinnet går sönder precis innan klubben öppnar. Det löser sig tillslut och vi kör igång, tyvärr så är det dött med folk, men vad ska man säga.. alla satt väl hemma och kollade fotboll. tills sängs hos en polare kl 4 igen

Söndag: Vaknar, äter frukost, går och handlar inför en tacomiddag som jag tyckte vi skulle ha, gänget och jag :-)
Allt går fint tills jag upptäcker att jag räknat fel på kött och såvidare, i panik springer jag och jonas ner till ica och handlar det vi behöver för att ge mat åt två hungriga individer som kommit aningen senare än de andra. Så allt löste sig tillslut.
Går och lägger mig med en skum bakiskänsla i hela kroppen och säger gonatt till världen vid typ.. 22 tiden.

vaknar som sagt, 14 timmar senare och har tappat lusten till allt.

ibland hart man bra dagar, iband dåliga

smek å kel
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0