Dagens äventyr

har bara börjat...
Fick en rätt dålig start med försovning, glömde hälften av sakerna jag skulle ha med mig inför helgen. och dessutom så fick jag tankar på huvudet om en person jag inte tänkt om på huuuur länge som helst... ni som känner mig vet säkert vem jag menar, men jag kan med gott hjärta säga att det försvann lika fort som det kom fram i huvudet på mig... 

Lustig sak det där igentligen, s.k kärlek.. är det en kär lek eller är det en lek med kära människor som byggstenar?
Vad är det som definierar kärleken i våra liv igentligen? Visst är det säkert olika beroende på vem man frågar men i det stora hela är det hyffsat likt varann? 
Även om jag tycker en sak och någon annan någe annat, så blir det väll väldigt likt varandra i slutändan iallafall?

Nåväl, slutrabblat om det. och vidare till lite mer lättsamma saker.

Hade en provgenomgång idag i skolan, och ni anar inte hur efter jag känner mig.. det är som om jag missat halva kursen.
Vi va nästan alla där idag, men jag va tamigfasen den enda som va formad som ett sotrt frågetecken i min stol.
Undrar hur det här kommer sluta... men det får jag reda på måndag! ( vet inte om jag ska vara glad eller i paniktillstånd)

Men däremot, kvällens planer blir att städa en kompis lägenhet så vi kan ha en liten middag/fest där ikväll, för att sedan se vart natten för oss.. 

Men jag måste, och då menar jag måste vara vaken och pigg på lördagsmorgonen då jag ska sitta i skolan från kl 10 och sen vara i solna centrum från kl 12, och resten av dagen/kvällen/natten. Nervös som fan, men ser fram emot det hela :-)

Kom förbi om ni vill på kvällen, Mental Nights heter klubben jag ska "jobba" på, så får ni se vad det är man inte ska göra som PA tekniker ;-)

puss å kram på er, nu ska jag plugga lite innan maten åker ner i magen.
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0