Let´s get injected!

sådeså, efter ett samtal med rektorn idag, och träning på det så tycker jag att det är dags att ge mig själv en klapp på axeln och en spark i röva så jag blir klar med resterande uppgifter i skolan och dessutom PLUGGAR ordentligt.
Jo, jag skrev PLUGGAR med stora bokstäver, ni ser rätt..

Det är för att jag måste PLUGGA ordentligt på det teoretiska med tanke på att det är min svaga punkt för stunden i skolan.

Men hursomhaver!

Så här vart jag behandlad ihelgen...


Jag dansade tydligen dåligt den kvällen


that´s right, she destroyed my nuts..

smekåkrl
/J

Kommentarer
Postat av: Danijel

Men.. Tjejer har inga nötter? :(

2008-10-09 @ 16:56:11
URL: http://brunettdanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0