Så..

ibland är man bra, ibland är man mindre bra. Låt mig förklara...

Dagen börjar.

Jag bör gå upp ur sängen men gör det inte.

Jag kommer upp ur sängen när klockan är halv 1. mindre bra med tanke på att min lektion i solan börjar kl 10.

Tänker åtgärda min miss genom att läsa duktigt. Jag kollar på film.

Paniken kryper sakta fram när klockan närmar sig middag. Jag kollar på en till film.

Nu mätt och belåten sitter jag och skriver här, när jag borde läsa mer. 

Måste även montera ner ett stycke trumset och packa ner det i bilen, ska göra truminspelning med brorsans gamla, gamla trummor med skin från 80-talet.. kommer låta skit..

och nu ska jag ta tag i det jag borde suttit och gjort hela dagen.. nämligen att plugga, har ett fint prov om 2 dagar så jag är sen. som vanligt känns det som..


Smek å kel på er, ´til we meet again

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0