Stress.. igen

Så, idag lyckades jag ta mig till skolan för att vara med på lektionen, hurra för mig!
Dessutom satt jag kvar eftersom jag hade studiotid kl 16, hurra för mig igen
Och dessutom fick jag goda vitsord från ägaren för stora studion i skolan, eller jag tror det iaf. Han sa att jag verkade vara en klipsk kille, och det i mina ögon låter bra :-)

Nu sitter jag hemma igen, plockat lite ren tvätt, och inser att jag är klar med skolan om 5 veckor!?
Kul samtidigt som det är tråkigt, allt roligt folk kommer ju mer eller mindre försvinna efter det :(

Men efter det så kommer ju den stora gåtan, har jag ett jobb att gå tillbaka till? Ska jag börja jaga nytt redan nu, eller ska jag vara slapp och vara arbetslös ett tag? dra ut på tiden och reflektera över mina tjugosex år på nacken, eller hur, vad, whaddafakk?!


ungefär så är det i dagsläget, nu ska jag ta mig en kall och sen nörda av mig med lite spelande

smek å kel
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0