Beroenden, bra eller anus?

Så, precis nu när jag tänkte skriva och uppdatera för alla 3 läsare, så slog en tanke mig ( aj! )

Beroenden finns ju i alla de former och varianter. Och jag tror att de flesta skulle säga att ett beroende är något negativt, just för att man kopplar ordet beroende till tex knark. Eller?
Men, oavsett om man kopplar själva ordet till något negativt ( ja, knark är ju för fan nått negativt, bete er! ) så finns det väl något bra beroende.. eller  gör det inte det?

Fundera filosofera och återkom till mig, vill veta


Så, nu när tanken som slog mig ( gjorde inte så jätteont, men den kändes) har gått över, så kan jag återgå till lilla lägesuppdateringen, vilket är som följer!

Förkyld.
Lite tandvärk
Fick dansa av mig lite igår och träffa Vanesa å Diana, kul som alltid!
Segt på jobbet, men lättförtjänta pengar :p
Missat cyklingen för förkylningen som inte ville ge sig :(

uhm.. har jag glömt nått..

om jag har det så var det tydligen inget viktigt..
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0