en torsdag som denna

kan helt enkelt summeras i ett ord.

bläh!

Går troligtvis omkring med feber och förkylning, men inte stoppar det mig från att jobba inte! ( bra eller anus? )
Går även omkring och är nå otroligt förvirrad i min egen tankeverkstad så de finns inte.

Fan att jag inte kunde ta chansen och åka utomlands och jobba när jag fick den, att man ska vara så jäkla feg och ta det säkra före det osäkra.. skit också.

Tror jag ändrar mig, det krävs fyra ord för att beskriva läget:

Feg, Osäker, Blääh, Förvirrad.

Nån som vill rätta till skiten ?

Eller ska jag ta ut mina aggressioner på dammråttorna hemma, innan dom gör revolt och tar över lägenheten?

/J

Kommentarer
Postat av: isobelll

Det är aldrig för sent att bara sticka. Kom igen nu, eller snarare, bestäm dig för ett slutdatum då du sticker. Eller boka in nästa lediga vecka (4-5 dagars persiod) med en resa till väl uvald cool stad i Europa (INTE PARIS!!! De är elaka...) och lek. =)



Eller gör som jag, gå dit fötterna tar dig oavsett hur dumtdet än må vara.

2009-05-04 @ 22:04:08
URL: http://isobelll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0