I like it!

Ungefär så är läget. Har precis kommit hem igen från en två timmars tur runt Alvik, Minneberg och Fredhäll.
Wundertbart skönt i solen, och härligt med lite "normal" motion, alltså inte inne på ett svettigt gym på ett skittråkigt löpband.
( med erfarenhet från igår, va kanske det mest tråkiga jag gjort på länge... och migrän fick jag på köpet.. jäkligt kul..)

Men hursom, fortsätter det här vädret så har ni en som går på mer promenader före jobbet iaf, den saken är klar.

Satt igår på Simons jobb och vart mobbad av "Suspen", hade migrån från 16:30 tiden ungefär tills nångång på natten då det släppte.. runt en 3 eller så. Kanske inte så konstigt att jag låg i sängen idag tills 12?

Tog med mig kameran också, ska se om jag kommer ihåg att posta lite bilder senare ikväll.

Tills dess får ni en rad att fundera på:


If we take care of the moments, the years will take care of themselves.


Maria Edgeworth, O Magazine, April 2004
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0