Måndag morgon?

Vet inte vad man ska säga, klockan är 12:15ish och jag sitter här, hyffsat nyvaken och kom på att jag inte har "bloggat" på länge, och att mina inlägg kommer med längre mellanrum än tidigare..

Det finns en anledning. Ganska enkelt faktiskt.. Jag är lat

Men, det är inget som ni kan göra nått åt, så alla mina 3 läsare får helt enkelt leva med att jag inte kommer vara speciellt aktiv, eller ja.. mindre aktiv ett tag framöver.

Men hursom, helgen har vart soft, och seg.. kom hem halv 5 på lördag morgon, så segheten sitter i än.
bytte tider på jobbet så jag slapp att gå upp kl 5 imorse också.. med tanke på att jag la mig kl 3 så var det nog för det bästa.
börjar jobba kl 15 idag, skönt och spännande, ska gå parallellt i en avdelning som kallas Mediehanteringen på jobbet, har anmält mig själv till någon form av multitjänst, får se hur det går. 

Men hursomhaver, en dag i taget och som alltid må gott

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0