oj oj oj ..

Nu var det länge sen man va här och slängde några rader i ansiktet på er...
har nog ingen direkt anledning, bara inte kommit mig för.

Hursom, en liten tillbakablick sen sist!

Onsdag:
Lunch på Hermans med Boel, Jessica och Fredrik, aningen dyrt men gott och trevligt sällskap, så det är ju dumt att "klaga" på priset för det. trevligt iallafall!

På kvällen vart det färd mot Kista och kistamässan, Jeff Dunham skulle uppträda, hans första besök i europa, men han gjorde det bra :) väl värt besöket. Jeffaffa!
Sällskapet bestod av Johanna, visste inte hur jag skulle reagera, men till min stora lättnad så gick det utan bekymmer, I likey
En kväll som man kommer minnas, dock kommer jag minnas värken i magen när Peanut dök upp.. fyfan, killen är ett geni!

Torsdagen då?
Den va lugn, spelade lite tvspel, ett snabbt besök hos simon med miia, spelade mer tvspel när jag va hemma igen, tog det lungt helt enkelt, en slappar-dag med andra ord :)

Fredagen inleddes med en frukost/lunch vid 12, gick på en solpromenad runt 13, åkte till Solna till 16:30 för at leka rockklubb. Twisten den här fredan va att när jag kom hem så vart det en dusch sen vända i dörren för att åka mot Nacka.. för att dricka alkohol.. kl 0300.. bra idé? you bet!
Vaknade för några timmar sen däckad på Emmas säng och hade värk i kroppen, vart attackerad av Toby ( hennes hund ) men sov rätt skönt.. gick väl och "la" mig runt 0630ish på morgonen.. så jag är aningen seg nu kan man säga.

Ikväll då?

Jotack, ikväll är det fest igen! Påskfest både hos Malin i Viksjö, och Miia I kängen, på nån vänster ska man hinna med båda, men har man gjort det förut så kan man göra det igen!! Raaaaaaaaaaah!

Men nu, en glas cola faktiskt och klädombyte, sen bär det av mot Simon i Hässelby.. undrar vad man ska dricka ikväll?

Happy Påsk on er!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0