Två inlägg i ett!

wow, börjar verkligen bli apdålig på att uppdatera här nu.
brist på tid? njae, inte direkt..
brist på saker att berätta? borde det inte vara..
brist på.. näää.. har ingen brist på¨nått, så vet inte om det finns nå anledning.. alls..

men hursomhaver! det är inte ett bekymmer, snarare ett ilandsproblem.

Det jag ville berätta i detta inlägg är följande!

numerounooooooo!!!!! (drumroll, barapaaabappbapaaaaaaaaaaaaaaaaa)

Vet inte hur många som vet vem hon är, och det skiter jag fullständigt i  ( hon också vad jag vet.. )
Jag har sagt det förut och kommer säga det igen.. men vi vet, jag vet, ni vet att vår allas Andi!
Yes, ni såg vad jag skrev. Andi!           
Hon kan beskrivas med tre ord, vardera ord är tre bokstäver långt
Fin
Söt
Bra

Kramar till dig :-)



Och det andra är:


/J

Kommentarer
Postat av: isobelll

Katterna rockar! ;p

2009-05-04 @ 21:59:16
URL: http://isobelll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0