Blörghf..

Kul kväll igår, bra musik.. fast ändå lyckades jag vara skitarg inombords. Nåväl..

Snart torsdag! :)
jag vet att jag tjatar om det, men vafan.. inte varje dag man får sig en ny bil, vill haaaa och vill ut och köra, bara för att få den frihetskänslan igen, I like it.

Första stopp med nya bilen lär bli Vladde, inspektion är ju på sin plats ;)
Sen blir de en sväng till landet för lite relax, och än ängång, frihetskänslan.

Lite bilder från igår och en från frukosten imorse ;)



Bandet NuWa, mycket bra! :)
http://myspace.com/bandetnuwa



Frukostbuffé deluxe! givetvis med tillhörande Cola ;)

nee, nu ska jag åka och hämta allt för imorrn, fick tydligen inte sova i hässelby..

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0