Fredagkväll och nyvaken

usch, nog för att man är trött efter att starta dagen kl 0450.. men shit, somnade halv 6 nu på eftermiddan och tvingade upp mig själv runt 21.. gaaalet seg man blir..:(

Nåväl, haft en bra vecka ändå, om man bortser att jag försov mig i onsdags ( andra gången på.. 6 år?) och tog nog rekord i att komma till jobbet hyffsat olagligt med bil ( hässelby gård - radiohuset på 19 min ) tack polisen för att ni inte var ute på just den vägen jag körde just då :p

Igår var jag hos morsan och sov där, skönt fast dumt med tanke på bensin...oh well..

Mötte Boel en snabbis idag, och fick idéer om en roadtrip som jag ska försöka göra i höst, Piteå here I come! :)
Ensam eller med sällskap återstår att se, ska bli kul iaf.. möta massa människor som pluggar till ljudtekniker m.m så.. ja. likasinnade muppar som en själv :) Något att se fram emot iaf, kan behövas i min lagomt röriga tillvaro.

Resan mot Halmstad är hyffsat säker för min del, bara en liiiten detalj som ska kollas upp, annars så blir det en helg därnere ( dvs mer än 10 timmar som sist :p) och se stan istället för vägen.. vill verkligen ner och ha allmänt kul och komma bort från stan för en stund. 
Har gjort en kul upptäckt också, efter den 4:e sep så jobbar jag endast mån-tors i sex veckor irad! fyffaaaaaan va nice :D

ska göra om torsdag till lilllördan :D

Nu då, ikväll.. vad göra? som sagt gick ju upp för dryga timmen sen och lär vara vaken ett tag till.. 

Kungsängen kanske? 

eller?

Upptäckt en annan sak också, kommer ett antal spelningar som jag helt enkelt måste gå på.. huvva. money,where art thou?

Ajöss sålänge!

/J

Kommentarer
Postat av: Lilla S

Kan du haja att vi ska fästa!

2009-08-15 @ 02:11:41
URL: http://encanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0