Onsdag evening!

Så, då sitter man här, på en låna dator och ont i ryggen( av alla ställen? ) och tänker:

jag är nöjd med mitt liv, känner mig tillfreds med det mesta.
Det skulle vara de där med kärlek, närhet och att ha någon att krama,. men, de kommer när de kommer.. no need to rush things så att säga :)

Har tre mornar kvar att jobba, sen får jag ta de liiite lugnare en stund, känns soft det också.
Och på något sätt är jag så jäkla bra så att dom satt mig på massa arbetspass som jag egentligen inte skulle ha, dvs i mediehanteringen.. så nått rätt lär jag ha gjort, för jag lyckas som sagt jobba ca 3 veckor och under den tiden lärt mig saker som andra gått parallellt sen februari.. fortfarande(!?) inte kan helt ut.. whaky world säger jag bara...

Bilen då, jo.. den funkar fint, bortsett från att något är knas med bromsarna, eller vad jag tror är bromsarna iaf.. så de blir inlämningom en vecka.. och fan ta dom ifall dom börjar prata om att de ska kosta. -.-


dagens rad: Uganda består av 15% vatten.
dagens musik: vettefan, Primus - Laquerhead?
dagens sak: helosan - för din tatuering är värd det bästa ;)


Må fridens
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0