Tisdag möäöörning!

Jag lyxade till det idag, tog bilen till jobbet.
Onödigt, men ack så skönt att få den timmen extra i sängen.. behövligt, känner mig utsövd istället för nyvaken. ( är ju givetvis det med, men känns lättare på nå sätt )

Sitter och mumsar i mig frukost och funderar på eftermiddagen, ska ju sätta mig under nålen igen (!) Bilder blir de senare ;)

Igår kom jag och Sanna aka galenfinne, att vi skulle åka och hälsa på Sandra nere i Halmstad. Överenskommelsen är att dela livshistorer på vägen ner och vara bakis på vägen hem, som de ska vara! :) så slipper vi tröttna på varann, vi får se vem som överlever längst :)
Den 28:e gör vi både väg och Halmstad osäkra!


Men nu, mer frukost och lite tv-tittande ( ja, jag får betalt för att titta på tv, men det är enbart i syftet att ha kontroll på redigeringen sen.. sådeså!)

dagens onödiga:
En gurka innehåller procentuellt mer vatten än vad Atlanten gör.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0