men fan.

varför, bara varför ska man bli sjuker för..
måndagen gick fint, upp tidigt osv..tog mig en powernap för att sen slagga runt. 23 tror jag de va, men då jävlar ska halsen, snoret, skiten visa sig minsann!

sov från och till, vaknade var 5-10:e minut.
När jag väl lyckats somna ordentligt så blir man väckt av telefonen. kl 06:05..
Bara fem minuter efter jag skulle vart på jobb.. ho-fcking-rah!
Tror de blir tredje gången jag försovit mig till jobb, och det känns fan inte ok! :(
Lyckades överleva morgonen, halvt iaf..

Hemma till 12-ish.. och tänkte vila mig lite för att orka gå på lägenhetsvisning å träffa A en sväng.. men icke..
sov fram till 18. hela jävla dan borta.. happy joy joy till mig! Kändes ju mindre kul att få vänta längre på fika/mat/kramar, men inget att göra åt den saken.

Och nu sitter man här, snorig å allmänt ynklig och kan inte sova. Och jag ska dessutom orka jobba resten av veckan också, och orka med ett nyår på de.. hur fan.. ska.. jag.. orka?

Nyårslöften? Skulle inte tro de..
Löften från förra året? I helvete heller..

Negativ? Ibland

Men hursom, dagarna går framåt och livet följer med, på nå skum vänster..


Kvällens och nattens ordspråk då, eller talesätt eller vad ni nu vill kalla de för:

"En pessimist som ställs inför två dåliga val, väljer båda"

Go jävla natt på er!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0