Evolutionsuppdateringsformulärskrivande

mjaa, säg det snabbt om ni kan!
Men jag tänkte uppdatera er lite om hur min egen evolution går och hur läget ligger till.

För ungefär 3-4 månader sen gick jag omkring och var nervös inför slutarbeten m.m i skolan, samtidigt som jag va nervös över jobb ( och givetvis glad som faaaan). Och på samma gång försökte jag planera en flytt till nya lägenheten.. massor med andra ord..
Och bara någon vecka efter så kommer det kärlek in i bilden, på lite olika sätt, men ändå kärlek.
I slutet så vart det inte som jag velat, men fick ändå en bra vän och en hård men mycket lärorik läxa att ta med mig i livets äventyr.

Så, om vi börjar med jobbet då. Har sedan några veckor börjat gå solo och änsålänge funkar det bra, lär mig saker varje dag och känner mig till en viss del växa som människa även här, dvs med ansvarstagande, beslutande osv.

Boendet fungerar, är osäker på om jag ska bo kvar efter sommaren men vi får se hur detta utvecklar sig, trivs med läget och närheten till allt :)

Kärleken, njae.. står ganska stilla, vet inte om jag är för rädd för att bli sårad igen, eller om jag bara inte vill? Som vanligt när det gäller känslor så är det förvirrat, men man lär sig med åren.. ( hjälp va gammal jag lät där då..)
Som jag har sagt till flertalet människor så kan man inte övertala hjärtat att känna något som den inte gör, eller för den delen övertala att inte känna något som den gör.. invecklad sak dedär som sitter inom oss. Något man ska lära sig att leva med, hur trist det än kan vara.

Men nu då, i dagsläget?
Jag är förändrad, efter Barcelonaresan och tatueringen så är jag på väg mot något nytt, nånting jag inte vart med om förut och något jag är fruktansvärt glad över. Vart det slutar vet jag inte, men jag kan däremot säga att det är något positivt, för jag är positivt inställd och jag känner något jag inte kännt förut.

Med dessa tankar säger jag, god lunch

Kram
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0