Frusen, men varm

Har hunnit med en hel del i helgen om jag får säga det själv, lunch med mamma, födelsedagsfirande med Anton å Emil å Daniel å Linda såklart ;) Var med på en förfest/fest/soft stund hos Johanna, och fick härligt sällskap på kvällen som innehöll film och ett gäng goda skratt :)

Dock en del misstolkningar, men de är sånt man lär sig av.. eller?

Idag har jag däremot inte gjort ett dyft, sovit länge, ätit en del, vart så fruktansvärt lat hela dagen.. riktigt skönt måte jag säga.. däremot så är det ju aningen jobbigt när jag ska upp halv 5 imorrn.. får se hur bra det går med dom sändningarna :p

Och jaaaaa, jag ska ordna lite bilder, men för stunden sitter jag på el maco och har inga bilder på den här burken, så ni blir tvungna att vänta..

Imorrn så påbörjas en riktig jobbig tre dagars vecka. hur ska jag orka? :p 

Och så har jag lite tappat intresset för att blogga, känns som jag inte orkar skriva nå längre eller ta upp något som känns aktuellt och roande. för min skull då.. skiter ju egentligen om hur många som läser och inte, så då är frågan, är jag nöjd så allt flyter på , eller står det stilla för stunden i mitt liv?
Jag säger till när jag har svaret på den frågan, men nu ska jag fortsätta äta lite glass och kanske titta på en film eller 5, har nyss avslutat säsong två av heroes..

smek å kel
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0