Lat och duktig, samtidigt?

Ungefär så känner jag mig, har gjort bra saker, tvättat och städat.. men samtidigt vart fruktansvärt lat.. gick upp sent, och skulle kunna gjort mycket mer än vad jag har gjort idag. 
( har fan kläder överallt, enda skillnaden är att nu är dom rena istället för skitiga :p )
Blir nog ordning på det senare.. imorrn har jag ett seminarium att se fram emot, och kanske lite fotboll och eventuellt rock på kvällen.. vi får se :)

Planeringen framåt går bra, satt igår och pratade med Sandra en stund in på natten.. båda pigga och inte sovkunniga, kul pratstund och som alltid, flertalet skrattstunder :) I enjoyed it!

Och nu, efter en liten baileys ( manligt, jag vet ) så ser jag fram emot morgondagen och framförallt imorrnkväll.. spelstund is the shit!

xoxo
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0