Mixa mer, sova mindre.. jo tjena..

Fick en idé, igår om att jag skulle gå upp tidigt idag, ut på promenad, eller tom träning.. men... icke.
Låg och "snoozade" från 8 till 12 när jag äntligen fick arslet ur vagnen och gick upp.

Ska fan införa egen bestraffning så jag verkligen kan styra upp saker och ting.

Och idag ska jag försöka komma iväg till tatuerarn också, efter städningen å lite annat småfix. typ städning.. kul.. yääähh....

fysatans va tråkigt! men de måste göras! up up and away!

Kommer ordna med lite bilder från Barcelona till helgen så det kommer :)

Men i övrigt så var resan en skön och behövlig paus från allt vad sverige innebär för mina tankegångar, bra som dåliga.
För att inte dra ut på tiden så mycket mer så ska jag sluta skriva nu, må gott!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0