Nästan duktig..

.. jag lovar, lyckades ta en promenad efter dagens seminarie på jobbet, va väldans skönt att promenera runt stan när man möttas av stressade och jobbande människor ( skadeglädje, jag vet ) men skönt var det iaf.

Trodde jag skulle fortsätta när jag väl kom hem, men icke.. somnade en stund på soffan för att sen ordna mat osv, samna rutiner som alltid.. suck..

Framemot kvällen ( dvs för ungefär en timme sen ) så tog jag tag i saken, jag packade väskan, laddade mp3n med dunka dunka träningsmusik och begav mig ner mot sats...

... för att mötas av deras öppettider. dom stänger kl 20.  fanskap.
Visserligen skulle jag kunnat gå in och lyfta en hantel, typ en gång.. mycket till träning, jo tjena..
Istället vart det ett besök på ICA för att fylla på med mjölk och lite hårt bröd.
Och för första gången på länge köpte jag mig ett magasin, MAN heter den.. och är någons försök att konkurera mot typ Slitz, Moore, och Café. Tänkte, vafan... kan ju det den en chans, kosta billigt och kanske kan vara värt det. Nått tips å trix kan man ju få utav det.

Snart ska jag åka ut mot Hässelby och placera mig i en soffa och variera TV-spel, film och skitsnack i några timmar, ska bli skönt :)


Och förresten, fyfan va irriterande det är att ha, vad som känns som ett enormt myggbett, på armen och jag får verkligen inte klia.. aaaaaahhh!!



Därav vill jag dela med mig av en lagomt arg låt.




xxx
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0