Söndag.

Jag borde göra något åt mina "mornar", dvs att mina mornar börjar kl 12-13.. vilket i sin tur är dumt med tanke på diabetesen, och dumt för att jag missar "en hel dag" där diskning, tvättning och andra hushållssysslor kunde fått plats.
Meeeeeen, det blir så när man jobbar sent, då vill man ju sova ut och ta dagen med nya tag och framförallt utvilade tag.

Kanske försöka komma upp nån timme tidigare inte skulle skada..

Efter att ha läst mitt inlägg från inatt så inser jag hur osammanängande och rörigt jag skrev, men jag hoppas att ni kan läsa av det i vilket fall som helst.
Sitter här med rinnande näsa och en form av "pulserande" öra.. vågar jag fråga mig själv om jag fått nå mild form av tinitus?
Ska gå till vårdcentralen innan vi åker mot Barcelona tror jag, vill vara säker att mina viktigaste instrument är ok, måste ta hand om dom och om mig..

Jag tror och hoppas på att det är överarbetade öron som kräver sin vila, men jag måste vara säker.

Nu ska jag nog skriva mig en lista på saker jag ska packa till resan, eller så slappar jag och tar en till kaffe och äter mig en Ballerina-kaka.. svårt val....

/J


"Esse quam videri" - Att vara hellre än att synas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0