E2

Dag två av 2009.

Börjar bra, sov ut ordentligt och är utvilad.
Sitter på jobbet och häckar ( inget att göra för stunden )
Dock planerat in en fika, en eventuell lunch, och förbereder mig mentalt att orka gå upp kl 6 på torsdag morgon ( jobbar till 23 dan innan  :p )

Kommit fram till att jag inte tjänar nånting på att tänka i 350 ( no shit, men nu har jag ÄNTLIGEN insett ett och annat )
Visserligen kommer jag utsätta migsjälv för liknande situationer igen, utan tvekan, men nu kommer jag hantera dom på ett annat sätt.

Som jag skrev tidigare så har jag utvecklats något enormt under de sista månaderna av 08. Och jag hoppas på att utvecklingen går vidare i samma takt tills jag fått nog, eller tills världen har fått nog av mig ( som om det  skulle hända ^.^ )

Däremot!

Grattis Jonas!

Hoppas du njuter av din "18" årsdag ;) De blir fest ikväll!

Så, the evolution of John will fortsätta i stadig takt, och vill ni "se" mig in action så kolla på Uutiset, och ABC i SVT idag.. då är det jag som sitter bakom spakarna ;-)

Love
/J

Kommentarer
Postat av: Tabofa

Fyller stor pojke nodnod

2009-01-02 @ 16:17:26
URL: http://www.metrobloggen.se/Tabofa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0